13 grudnia 2014

Wymiana mikołajkowa

Moja pierwsza wymiana, akurat mikołajkowa. Zawsze musi być ten pierwszy raz. Ta wymianka istnie wiedźmowa..... Cieszyłam się jak dziecko... Tym bardziej, że miałam okazję tez monitorowania przesyłki. Przebyła długą podróż, aż do dnia, gdy wylądowała w rękach listonosza, na którego czekałam :)

A w paczce same cudowności..... Prześliczna  karteczka mikołajkowa, mulinki, cappucino, które od razu musiałam sobie zaparzyć :)

Dwa niezwykle kawałki do wyszywania. Ten pomarańczowy len jest niesamowity!!! A biała 14 już znalazła zastosowanie, ale o tym kiedy indziej :)


I Mikołaj wiedział, że mam słabość do ramek z ikei i podesłał aż dwie!!! I w dodatku w kolorach, które najlepiej mi się podobają: biała i czarna!!
Cudowności!!!
I ten kawałek białego filcu.
Cuda!!



Miałam okazje również być mikołajkiem i ja, więc przygotowałam kilka hafciarskich przydasi :) Wiem, że prezencik się spodobał :)






3 komentarze:

  1. Świetna wymianka bardzo fajne rzeczy przygotowałyście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowskie sa takie wymianki! Cudne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna wymianka!!! Same slicznosci i te rameczki....! Ciesze sie razem z Toba!

    OdpowiedzUsuń