2 stycznia 2015

Tworcze Inspiracje, styczen 2015, zeszyt 1/6

Zaskoczona kolejnym razem pozytywnie, niespodziewanym numerem naszych polskich "Tworczych Inspiracji". To juz 3 raz, gdy dostaje z zaskoczenia gaetke z coricamo.
Jestem tym faktem milutko polechtana, bo brak mi czegos polskiego.


A w srodku mimo iz numer styczniowy sposoby wykonania bombek. Jak tak sie przypatrzylam, to calkiem one fajne :) I moze kiedys na jakies swieta.... Zwlaszcza ta sznurkowa mnie urzekla :) Nie powiem, bo bylaby fajna zabawa z corka...



Koraliki..... Dla znawcow.... Ja sie nie znam, ale sposob przedstawienia fajny. Moze kiedys ?


Poniewaz uwielbiam haft krzyzykowy, to jak tylko zobaczylam tego motyla, od razu wskoczyl on na liste do wyszycia..... Pozytywnie zaskoczona.... Najpierw fajna sowa, a teraz motylek.... Jeden wzor, a grzechu wart :)


Kotyliony... Hmm.... Nie wiem dlaczego, ale kojarza mi sie z latami szkolnej podstawowki.... Ale sposob ich wykonania, to dla mnie ciemna magia... Ale moze kiedys???


Jak najbardziej pozytywnie zaskoczona dwoma przepisami :)
Na aniolki z masy , ktore na pewno kiedys z corcia zrobie.... I kolejny przepis na prawde bombowy, to pierniki..... 


Gdybym ja miala taki talent, to z pewnoscia wykonanalabym ta gwiazdke.... Moze kiedys sprobuje?


Koralikowe gwiazdki tez warto zapamietac.... Zwlaszcza, ze jestem osoba, ktora nawet specjalnych korlikow nie musialaby kupowac, bo sporo mam bizuterii z lekka popsutej... Nie wyrzycam, bo zawsze sie moze przydac... I kto wie....


Kolejna strona o blogach.... I wszystkie znam :) I bywam :)


Nie powiem, bo sporym zaskoczeniem byly fotki z V zjazdu Tworczo Zakreconych w Ustroniu. Nie bylam, ale niestety dzieli mnie sporo kilometrow .... Zabawnie zobaczyc zdjecia osob, ktore zna sie tylko z blogosfery lub z sieci, zdecydowanie tworcza mania laczy wszystkich.....



Ten numer najciekawszy z tych, ktore otrzymalam. Jeden haft, w ktorym sie zakochalam. I mnostwo innych rzeczy, ktore na pewno w przyszlosci sie przydadza... Zdecydowanie ciekawa gazetka dla mnie i warta trzymania przez lata.....

A poza tym odkrylam, ze moge tez zrobic zakupy na wloskiej stronie coricamo i nie powiem, bo ceny sa fajne :) 

Dziekuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz