7 lipca 2015

Tu jestem.





1. Nick/imię
Maggy/Malgorzata

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Cenie wszelkie rzeczy wykonane własnymi raczkami. I biżuteria, i kartka ręcznie robiona, i ozdobione pudełeczko. 

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
Ja zdecydowanie tylko haft krzyżykowy i ciągle się uczę jego zastosowania w kreacji czegoś innego niż obrazy. Uwielbiam kartki i notesy przyozdobione xxx.

4. Trzy ulubione kolory to…..
Biały. Brązowy. Pastele.

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Tylko takie, na które akurat nie mam nastroju.

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Hafciarskie :) I gazetki polskie.

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Głownie srebro. Czasem cos ręcznego. 

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Nie wiem dlaczego, ale mam słabość do drewna :) Meble, ramki, pudelka.

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Kawa. Zdecydowanie. Czasem relaks z herbatka smakowo, zielona.

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
cukier :)

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Zdecydowanie książka TAK. Każdy gatunek, byle byłaby wciągająca :) Szwedzkie kryminały, romansy historyczne i obyczajowe, popularne na 1000 stronach.

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Cos pachnącego...

13. Chciałam jeszcze dodać....
Haft krzyzykowy to moja pasja, wiec mulinki, kanwy, wzorki, gazety z wzorami....

1 komentarz: