29 grudnia 2015

Zakladka z aniolem

Zgłosiłam się na wyzwanie z zakładką w Siłowni Twórczej. Tematem była zakładka.
A ja w głowie i w sercu miałam pewien wzorek wypatrzony bodajże na stronie passionericamo
I wyszyłam zakładkę, której jak dla mnie motywem przewodni był Anioł.


Już pewnie pisałam wiele razy, ze ostatnio okres w życiu mam niezbyt ciekawy.
Nie jestem osoba przesadnie wierzącą, ale ta modlitwa do Anioła Stróża zawsze mi towarzyszyła od czasów dzieciństwa.



Aniele Boży, stróżu mój,


Ty zawsze przy mnie stój.

Rano, wieczór, we dnie, w nocy

Bądź mi zawsze ku pomocy,

Strzeż duszy, ciała mego,

zaprowadź mnie do żywota wiecznego.





A tak wygląda zakładeczka.
 


Materiał: ciemna niebieska 18 ct, ta sama, która stanowiła tło dla rosetek. I jak pamiętam marka firmy Z.
Niteczka biała.

Podklejona białym filcem, a w środku cieniutki kartonik.
Mnie się podoba.



A Siłownię Twórczą wygrała urocza zakładka z pieskiem i kotkiem.









5 komentarzy: