22 stycznia 2017

Paczki pelne niespodzianek


Kilka dni temu okazalo sie, ze jednak listonosz u mnie po okolicy czasem sie pokazuje :)
Z zaskoczenia na oknie lezaly i czekaly na mnie 2 paczki. 
Jedna ogromna, druga troszke mniejsza.

Ta mniejsza zawierala te niespodzianki.
Przesliczy i cudnie wykonany igielniczek, podusie przez Hanie z bloga hanulek.blogspot
Wzor Faby Reilly. Uwielbiam te wzorki. Jeszcze ani jednego nie wyszylam, ale kiedys sie zdecyduje. 
Naoogladalam sie juz kilka u Hani i cudownie one wygladaja!!!

A do tego mialam niespodzianke: prezencik i imieniny.



Kolejne dwie cudne kartki wykonane przez Hanie. Podziwiam.
Zazdroszcze talentu i wykonania.
Sa sliczne!!!

Hanu dziekuje Ci z calego serduszka!!!

A na igielnik mam pomysla :)
Kolorystyczne mi sie super wpasuje do sypialni jako ozdoba.....
Szkoda mi tego cudenka kluc iglami!!




A w drugiej KOPERCIE, bo to byla koperta chyba TIRem wieziona znalazlam same cudownosci.

Az mi sie oczka zaszklily!!!

Na pierwsze pokaze cudowna kartke.
Kartka z anemonami od Kasi z blogaszalkrzyzykow.
Slicznosci!!!

D Z I E K U J E 

***


To, co tygryski lubia najbardziej. 
Ksiazka i czekolada.
A moze czekolada i ksiazka?

Hmmm...

Milka jest milka :P

A ksiazke juz przeczytalam!!!
W jeden dzien.
Nie moglam sie oderwac!!!!
Uwielbiam takie powiesci, ktore wciagaja, zaskakuja finalem.

I jest ona cenna w kolekcji do mojej biblioteki, bo z prywatna dedykacja!!!!

D Z I E K U J E 

***



Rzut okiem na calosc....
Ale mialam frajde, gdy ciagle odkrywalam nowe skarby!!!


Zestaw mulin. Roznych. 
Czuje, ze z serca podarowanych.
I metalizowana, i color variations z DMC i kilka odcieni zieleni i kremowych: czuja juz wiosne.

Do tego dwa kawalki kanwy firmy z.
W tym jeden w moim ulubionym kolorze: fuksja.
Tak juz chyba mam pomysl w glowie, co na nim wyhafce, ale na razie szaa...



Ramkotamborek :) 
I malutki zestaw skladajacy sie z drewnianego serduszka, igly i czerwonego motka muliny.
Az mnie raczki do niego swedza...


I kolejny zestaw, do ktorego raczki bym wyciagla.
Wszystko gotowe: kanwa, igly, muliny na organizerze i uroczy wzorek....

D Z I E K U J E 


I gazetki......
I moj prywatny breloczek z litera M.
I cala masa przydasiow do tworzenia kartek.
Chyba wiem, kto przy nich lapki maczal.
Sa cudowne!!!!
Az chyba nie mam wyjscia i bede musiala sie podszkolic w kartkach!
I wstazeczki.
I az brak slow.

D Z I E K U J E

***




D Z I E K U J E z calego serduszka 😇😇





10 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty dostałaś, fajnie mieć takie super koleżanki blogowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kochana same wspaniałości otrzymałaś...gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że sprawiłysmy Ci radość, ale szybko prostuję - tamborek, książka i serduszko są od Sywlii, mulinki od Agnieszki, skrapki od Iwy a reszta ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękności otrzymałaś :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, to listonosz się nadźwigał! Piękne niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń